TikTok Advertising

ZO GAAN WIJ
TE WERK
Na goedkeuring gaan we aan de slag met de uitwerking van ons campagneplan. We briefen ons eigen designteam of die van de klant voor banners, schrijven de copy voor de advertenties en beginnen met de technische integraties. Denk daarbij aan het maken van koppelingen met webshops, het integreren van pixels op de website, eventuele automatiseringen.

WAAROM TIKTOK ADVERTISING?
Met meer dan 5 miljoen actieve users in Nederland, waarvan 70% in de leeftijd 18-35 jaar, is TikTok hét platform om Gen Z te bereiken.
Doordat het voor adverteerders (nog) niet zo makkelijk is om te adverteren op TikTok, is de concurrentie relatief laag. En hoe minder adverteerders, hoe minder je betaald voor je advertentieruimte. Daarom is het verschil in CPC en CPM zo groot met bijvoorbeeld Facebook. Of je nu meer leads, meer aankopen, meer sollicitaties of meer merkbekendheid wilt, TikTok gaat ook voor jouw organisatie het verschil maken.
ONZE SPECIALIST
Onze datagedreven marketeers staan klaar om jou te laten groeien op TikTok. We laten een van onze advertising specialisten aan het woord.
“TikTok advertising brengt weer een frisse wind door het advertising landschap. Het platform geeft ons de mogelijkheid bepaalde doelgroepen heel gericht te bereiken, bijvoorbeeld via hashtag targeting, of de mogelijkheid om op doelgroepen te richten aan de hand van grotere onderwerpen en thema targeting. Een kanaal waar we veel impact kunnen maken.
Je content moet daarbij op en top aansluiten bij het platform. Vlugge videocontent, snel je call-to-action naar voren laten komen en vooral niet té gelikt. Dit is bij TikTok nóg belangrijker ten opzichte van de andere social kanalen. Blend in met je doelgroep!”
Etienne Looije
Advertising Specialist
